5/1 idag är det i alla fall nionde dagen utan Wilma :)

Oliver och jag morgonfodrade solo idag. Det gick bra, jag gjorde A, medcenter och Diabolo.
Glömde säga igår att Russell Crowe-veterinären var här igår och raspade gaddarna på greg, så jag lägger upp bilden idag ist. Bilden är tagen med mobilen så därav den pissiga kvalitén.

Efter att vi hjälpts åt att vattna, Oliver och jag, var det dags för mockning!! Guuud så kul. Gjorde Connor, Del, Greg och Wonder Boy innan lunch och med irländsk radio 102-104. Mmm det är grejer det.
Sedan var det som sagt lunch, kinarester från igår. Efter det tyckte jag att jag minsann var värd en paus. Vi har inga hästar i skrittmaskinen idag, Oliver tyckte dom kunde vila allihopa.
Pausen blev lite för lång och jag kom på att vi måste vatttna hästarna. Så jag sprang ut klockan kvart i tre och stressade runt med hinkarna. Jag fick vattna alla själv och Oliver började med fodringen. Jag hann fodra A innan vi sa tack och adjö. Jag kånkade in alla vattenhinkar också... Och sopade gången.
Det var väl det idag, jag har inte träffat nån annan än Oliver idag, det känns lite konstigt faktiskt. Eller jo det har jag, Jimmy och Deirdre var här men jag pratade aldrig med Dee för jag stod med näsan bokstavligen i skiten. Ville få klart boxarna innan lunch så jag kunde sätta mig en stund. Imorgon ska vi väl dra igång skrittmaskinen igen... ååååh jag vill rida!!!
Nu är det Aldi time, äntligen!

Over and out.
/R

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hahaha, har du fått tjata länge på att få åka till Aldi? Eller var det en sånhär gång när han kommer på själv att det vore en bra idé och man tror att man drömmer för att man slipper tjata xD ?



Bwt, ska bli 30 minus här imårrn. = Bara mocka och låta hästarna stå inne...

2010-01-06 @ 02:20:16
URL: http://irishgetaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0