3/1 Feelin' kinda low...

Vaknade i morse och kände bara sån brist på inspiration. Inte ens tanken på att jag får hjälp av Tamara hela dagen idag också hjälper... Inte ens tanken på att få hem Clint hjälper. Eller jo lite, och tanken på att jag snart kan räkna dagarna på fingrarna tills Peter kommer hjälper a lot!! Att jag imorgon kan säga "nästa vecka kommer Peter till mig" det hjälper jätte mycket. Jag saknar honom så <3
Jag saknar alla egentligen hemma men mest honom.
Till Peter


Puss på er alla där hemma snart kommer jag hem!

OVer and out.
/R

Kommentarer
Postat av: Jane

Se så, upp med hakan nu!

Det är inte så himla mycket roligare här hemma.

Svinkallt!!

Postat av: Lena

Snart e du hemma!!!!!!!!!!!!!!

Här e det askallt!!!....tråkit o trist...ja du vet ju hur jag e!!!!!!!

Ska du köpa Clint!!!

Kul.....men var ska han stå???

Pussssssssssssssss

från Mamma som längtar efter dig!!!!

2010-01-03 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0