12/1 16e arbetsdagen utan Wilma, det irländska vädret gör mig galen!!!

Tror ni inte det spöregnade och blåste 100km/h när jag gick ut i morse??

Jajemän!! Så nu är snön borta istället har vi isbana över hela gården, jippie det var bättre. (eller inte)

Men det ljusa i misären är att vattnet sakta kommer tillbaka. Nu fattas det bara i A och B. Har iofs inte koll på Hugo Boss o Grå Ponnyn (som förövrigt har ett namn- Maxi!) men det är iaf nåt.

Efter att ha blåst bort och ätit frukost var det mockningsdags. Orkade bara göra tre :p

Mocknings gubben dök inte upp idag heller, så Oliver och jag fick mocka lite andra boxar också, Lexus och Hennessy bla. Oliver var måttligt road kan jag säga, många fuck- och bullocksgrodor hoppade ur hans mun, haha!

Jesuslockarna kom och hämtade den svarta hästen som tydligen tillhör honom, så nu har vi en tom box och jag har en mindre att mocka :)

Hände det nåt mer idag… Fick reda på att Deirdree är multimiljonär! Hennes pappa sålde sitt företag och hon fick typ 18 milj. Pund eller vad det nu var de hade för pengar innan euron.

Så hon kan torka sig i arslet med… Öööh vad är den högsta valören i euro?? Iaf hon kan använda den sedeln som toapapper om hon vill, eller riva sönder dem i småbitar och låta hästarna sova och skita på dem. Det skulle ändå inte göra nån skillnad. Oliver säger att hon kan spendera så mycket hon vill det skulle ändå inte göra nån skillnad. Åååh jag kan ta en av de där miljonerna, eller en halv skulle också funka. Wow säger jag bara!!! Men det är inget vi pratar om, sa Oliver.

Vi silagade tidigt och nu har jag lagat nån sorts carbonara och måste gå ut och uppdatera bloggen. Ut eftersom Michelle knyckte bredbandet *grrr* Gillas inte.

Imorgon ska jag nog följa med Oliver och hunta by foot. Han tyckte jag kunde följa med och jag hade inget giltigt skäl att säga nej så. Funtar på att ha ryggsäcken med mig med vatten och om jag vill ta av eller på mig nåt klädesplagg. Banan och ett äpple kan vara bra också kanske…

Det var väl det som hände idag. Har inget mer att berätta som kan vara av intresse. Bytte plats på Holly och Charlie eftersom han bryter sig ut… Ahh det var väl det då.

Deirdree och Jimmy bjöd på muffins till two-tea.

Inget av intresse in the world of flowerhill, same same.

 

Over and out.

/R


Kommentarer
Postat av: Jane

Hahaha! Mockningsmongona!!

Got to see them to know =).



Allt är av intresse. Keep wrighting!!

Postat av: Jane

...writing...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0