God Jul från sverige


Ett axplock från min jul. In order of appearance:
Memphis hittade hem igen och inspekterade klappinslagningen
Pappa och Lisa
Jag hos farmor och farfar vid granen. Ser ni, stockholm fick också en vit jul <3
Julbord hos farmor och farfar
Makro på julbordet
Julmat. Ser gott ut!!
Farmor och farfars klapp från oss. Ett kollage på dem själva och alla barnbarnen, nämdö och segelbåten. Farmor blev jätteglad, farfar tomten försvann bakom tavlan.
Lillasyster i ny frisyr
Mamma och Marco kollar i julklappskalendern, lillebror med på ett hörn
Jag hos mamma och marco
Lillasyster öppnar vår klapp. Kollage på henne och Sebbe
Jag och Peter <3
Mamma håller upp vår klapp till henne och marco. Dykbild från filippinerna i vintras
Lillebror håller upp vår klapp, dykbild från Gozo i somras.
Det var bara några av bilderna lägger upp mer sen på FB, ikväll ska vi gå och se Avatar med mamma, marco, lillebror och Assi, lillasyster och Sebbe och syrrans kompis Zanna. Blir vi nio då?? Ja med oss så.
Hoppas ni alla haft en skön julafton och får en fortsatt skön jul- och nyårs helg.

Over and out.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0