Back to buisness again...

Jaha då sitter man på bussen tillbaka till fortet. Just nu känns det inget roligt alls att vara tillbaka. Jag vet vad som väntar och hur händerna kommer må...
Och nu verkar det som att Wilma är påväg härifrån så... Jag kommer nog vara kvar tills den 8e ialla fall, när Peter kommer och hälsar på. Det är bara 10 dagar kvar tills dess. Två veckor tills jag skulle åka hem för gott i så fall. Känns helt okej, men det suger apballe om jag ska vara här själv dom två veckorna...
Ååååhhhhh att livet aldrig kan vara enkelt! Vet inte ens om jag har nåt jobb när jag kommer hem igen. Har försökt få tag på chefen men det har inte lyckats precis. Bara jag får besked från honom så är allt lugnt sen. Det blir inte så där kalas att komma hem och inte kunna dra in några pengar och samtidigt ha en stunande resa som kostar pengar.
Well, nästa gång jag skriver vet jag nog mer.

Over and out.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0