29/12 2a arbetsdagen utan Wilma

Burr!! Kallare inatt än igår. Jag sov med fleecebyxor, tröja och strumpor.
Frukostfodring i spöregn! Tamara, jag, Oliver och David Staines hjälptes åt. Det är soft nu när vi är så många här, undrar hur det kommer bli nästa vecka när det bara är jag och Oliver här. Hjälp vad jag kommer få höra att jag lever... Men sen, veckan efter det, är det nedräkning i dagar tills Peter kommer :)))))

Idag var det första gången vi kunde rida på... Jag vet inte hur länge! Minst 1,5 vecka. Vi red ut med hundarna, jag, Tamara och Oliver. Det var gap och skrik som vanligt med Oliver men det gick rätt bra tycker jag med tanke på att han spärrat av alla fält så vi kunde inte direkt rida efter de hundar som sprang åt sitt egna håll. Vi fick gapa och skrika på dem men de gjorde mest som de ville.
Det var blött och geggigt men inte så mycket is, så det var bra. Det regnade hela tiden och blåste så det kändes som att få spikar i ansiktet, inte skönt! Som tur var var det bara en kort runda.

Vidare så har vi mockat och fyllt på sepe halm, en bal var trasig så det blev halm över hela stallet. Inga hästar har behövt gå i skrittmaskinen, det var bra nu sa Oliver. Så Tamara och jag har mest suttit inne, snackat skit och druckit 13560383759 koppar te. Booooooooring....
Bernie var förbi en stund, hon skulle ha följt med ut med hundarna men blev sen, pga vägarna sa hon men Oliver sa att hon blev varnad i tid, så hon var kvar. När vi satt och åt lunch med Oliver så smsade hon och var arg på Oliver, sa att det var hans fel att hon inte kunde följa med ut och att han typ sket i henne när hon försökte maintain, bibehålla?, deras vänskap. Oliver bara skrattade åt det sen ringde han och var arg och tyckte hon var dum i huvudet, varpå Bernie sa att hon skulle lägga på luren och gjorde det därefter. Haha irländarna och deras drama. Har man inget bättre för sig så...

Det var väl det... Jag är glad att Tamara är här, så jag har nån tjej att prata med. Får se hur det blir nästa vecka, tomt säkert.
Nu ska jag lägga ner den här maskinen och ägna min uppmärksamhet till filmen jag och Tamara börjat kolla, Saint and soldiers.

Over and out.
/R

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. när man är 3.5 månad så är det helt okej med bitch titties =)

2009-12-29 @ 21:53:25
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Jane

Hörröduru!!



Nu haru slarvat igen!

Dag 3 är åxå viktig..



Have fun girl!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0